משטחים למטבח- המדריך המלא

משטחים למטבח - המדריך המלא

העבודה, כדי להפוך את חלל המטבח לנעים לשהייה, חשוב להתייחס אליו ולהשקיע בו כפי שמשקיעים בכל חלל מעוצב אחר בבית. בשנים האחרונות חלה מגמה להפוך את המטבח לחלל משותף יחד עם הסלון ופינת האוכל. עיצוב המטבח כחלל פתוח בסגנון הזה מחייב התייחסות לשפה העיצובית של הבית בכללותו.

משטחים למטבח

 חזרה אל הטבע במגוון צבעים ואפשרויות נהדרות

ההשראה מעולם הטבע, מלאה באינסוף אפשרויות ונושאת בחובה ייחודיות מרתקת עבור משטחים למטבח. ההשפעה של חומרים טבעיים באה לידי ביטוי בעצים גולמיים, שאינם נראים כמו משטחי עץ מלוטשים ואלגנטיים. מעבר לכך ישנה מגמה לעשות שימוש במתכות בצבעים שונים, בבטון חשוף וכן בגוונים המזכירים אותו. כיום תופסים צבעי האדמה על כל סוגיהם השונים לרבות גוונים של חאקי, בז', צבעי שמנת וקפה, את מרכז הבמה בעולם העיצוב של משטחים למטבח. 

 משטחים מחומרים טבעיים

תעוזה ופתיחות בעיצוב מטבחים של היום

ניתן למצוא גם את צבעי השחור והלבן במנעד רחב כמו למשל שחור בזלת המדמה תחושה של טבע פראי. להבדיל מימים עברו המגמה בעיצוב משטחי עבודה למטבחים איננה שמרנית, כך שכיום קיימת פתיחות ותעוזה רבה שנעשית דרך שילוב כמה חומרים שונים בחללי במטבח דוגמת מתכת, משטח אבן קיסר, עץ ועוד. גם מבחינת הצבעוניות תעוזה זו באה לידי ביטוי דרך שילוב גווני תכלת, ירוק מעושן ועוד מגוון רחב של גווני אפור.

 תעוזה ופתיחות בעיצוב