איך לאבזר מטבח מודרני?

איך לאבזר מטבח מודרני?

ישנם כמה דברים ורעיונות שכדאי להקפיד עליהם העת עיצוב המטבח על מנת לקבל את המראה המודרני הרצוי ולהיות שבעי רצון באופן מושלם מהמטבח שהתקבל. מה הופך מטבח למודרני? חשוב לדעת שהמטבחים המודרניים תפסו תאוצה החל מתחילת שנות ה- 2000 והחליפו בעצם את המטבחים הכפריים. באופן כללי ניתן לומר שהמטבחים המודרניים הפכו לחלק אינטגרלי מחלל הדירה ולא כחדר סגור נפרד וכמובן שיש מאפיינים עיצוביים.

העקרונות המנחים את העיצוב המודרני הם כאמור קווים נקיים, עיצוב פשוט, מינימאלי ולא עמוס מדי בעיטורים וקישוטים. גם כאשר פותחים את הארונות מגלים שהקו המנחה של המעצב היה מקסימום של שטח אחסון בצורה נוחה ופרקטית ככל האפשר, כמו לדוגמא שימוש רב במדפים נשלפים, דלתות וארונות צרים וארוכים ועוד. מאפיין נוסף של המטבח הוא בנייתו של אי במרכז המטבח, שמהווה גם את שולחן האוכל וגם פינת עבודה. באופן כזה ניתן להוסיף שטחי אחסון נוספים במעמד החיבור של האי עם הרצפה.

איבזור מטבח מודרני

אילו אביזרים נוספים מאפיינים את המטבח המודרני?

כפי שהוזכר, העיצוב המודרני מתאפיין במינימאליות ובקווים נקיים. זה אומר שדווקא כאן יש שימוש נדיר מאד בידיות מעוצבות או מעוטרות ומשתמשים בידיות רגילות שלא בהכרח יהיה להם ייחוד כלשהו. ניתן לעצב מטבח מודרני בכל צבע ובכל חומר, אך ישנו שימוש רב ונפוץ יותר בפורמייקה ואפילו במתכת. לעיתים ישנו משחק של צבעים בין שיש כהה וארונות בהירים, או להיפך. ניתן גם לעצב מטבח מודרני שלם מעץ בלבד. בכל מכלול של ריהוט מעוצב לבית, חשוב לדעת לשים דגש אם אקססוריז ופריטי ריהוט נכונים בקווי העיצוב המודרני.

 מה מאפיין מטבח מודרני

מאפיין עיצובי נוסף שתופס תאוצה בעת עיצוב מטבח בהשראה מודרנית הוא שימוש בזכוכית או מראה כחזית של חלק מן הארונות. הזכוכית מאפשרת מגוון רחב של עיצובים מעניינים ומעוטרים תוך שמירה על הקו המינימאלי אך עדיין מאפשרת עיצוב ייחודי שמעט מושך את העין בלי לתפוס נפח רב דומיננטיות שאינה מתאימה לרוח העיצוב המודרני העכשווי. מטבחים מעוצבים לא צריכים לגזול מכם המון זמן ואנרגיה בארגון ועיצוב, כל עוד אתם בוחרים מומחים ומקצוענים בתחום עיצוב ותכנון המטבח אשר יספקו לכם את השירות הטוב ביותר. חברת לוג מטבחים היא בדיוק מסוג החברות בתחום המטבחים אשר מביאות לכם את פסגת האיכות והייצור הטובות ביותר.

 טיפים לעיצובים