נגרייה או חברת מטבחים

איך להחליט בין נגרייה לחברת מטבחים?

ההחלטה לבצע את השיפוץ, השלב הבא הוא להחליט מי יבצע את העבודה – נגרייה או חברת מטבחים. גם על מנת לקבל את ההחלטה הזאת צריך לבצע בירור של פרטים שונים מפני שלכל אחד מתאים משהו אחר והחלטה שתהיה נכונה לאדם אחד לא בהכרח תהיה נכונה עבור מישהו אחר.

חברת מטבחים

 ראשית חשוב מאד להבין את ההבדל המהותי בין נגרייה לבין חברת מטבחים – כאשר פונים אל חברת מטבחים ניתן להתרשם מקטלוג של מטבחים שהחברה מציעה ללקוחות, לכל היותר תוך ביצוע שינויים קלים. אצל נגרייה אפשר להזמין מטבח ממש תוך עיצוב אישי, כלומר הלקוח יכול לעצב את מטבח החלומות שלו, זה שהוא חולם שיהיה לו – וכל נגרייה או נגר פרטי יוכלו לספק בעבורו את הגשמת החלום. צריך לדעת מראש, כמובן, שההבדל במחירים יכול להיות עצום. אבל לקוח שחולם על מטבח בהזמנה אישית יסכים לשלם כל סכום ובלבד להגשים את החלום שלו.

אילו הבדלים נוספים ישנם?

 נגריות מטבחים

 לטובת הנגריות הפרטיות ניתן לומר שרמת הוותק והניסון של הנגרים שעובדים בהן לעולם לא ישוו לוותק וניסיון של חברת מטבחים. הידע העצום שיהיה לנגר שעוסק בתחום כחלק מנוף ילדותו לא יסולא בפז ואף חברת מטבחים לא תוכל להתחרות בידע וניסיון זה. מנגד, ישנם הגורסים כי בשל העובדה שחברות המטבחים עובדות באופן של ייצור מסחרי ובכמויות גדולות, הן מבצעות בקרת איכותית שוטפת ומתמשכת ולכן חומרי הגלם שלהן איכותיים ומשובחים יותר מאשר חומרי הגלם של הנגריות הקטנות יותר. מלבד זאת נגריה איכותית יכולה לספק לכם עוד שפע של מוצרים לבית כגון שולחנות סלון מעוצבים, ריהוט יוקרתי ועוד.

 עיצובים מרהיבים

חברת מטבחים גדולה, מוכרת ומומלצת עושיה לנסוך ביטחון על הלקוחות הפוטנציאליים בכך שיהיה להם אל מי לפנות לאחר הקנייה וההתקנה. נגריית פרטית קטנה עלולה להוות סיכון וחשש שמא תיסגר ואז לא יהיה ללקוח אל מי לפנות. הפרט החשוב ביותר שבדרך כלל מטה את הכף לטובת הנגריות הפרטיות הוא העבודה המדויקת של פרטים ועיטורים על גבי הארונות והמטבח עצמו.