איך לבחור נגרייה למטבח?

איך לבחור נגרייה למטבח?

הקיים בבית שלו ירצה בוודאי שהמטבח יהיה עמיד ושמיש לאורך זמן ארוך ככל האפשר וכמובן יהיה מורכב מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר. מסיבות אלה כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק מה מציעות כמה וכמה נגריות המתמחות במטבחים, ולפי ההצעות לבחור את הנגרייה המתאימה ביותר. אז מה צריך לדעת כאשר מתחילים לברר אודות נגריות שונות לעבודות מטבח?

איך לבחור נגרייה למטבח

 הדבר הכי חשוב הוא לנסות למצוא המלצות מחברים או מכרים. אולי אחד השכנים או אפילו עמית לעבודה ביצע שיפוץ בעצמו ויכול להמליץ על חברת הנגרות שביצעה את העבודת ריהוט גן מאלומיניום עבורו? גם ללא המלצות ספציפיות, אנשים שביצעו שיפוץ כזה או אחר במטבח יוכלו לתת עצות וטיפים כבעלי ניסיון ותמיד יהיה כדאי להקשיב להם ולשמוע מה יש להם לומר. ייתכן מאד ואפשר יהיה ללמוד מן הטעויות של אנשים אחרים. 
 בחירת המטבח

מה עוד לבדוק ולמה לשים לב?

ראשית חשוב לוודא שהנגרייה שאליה פונים מתמחה בעבודות מטבח. ישנן נגריות שמתמחות בתחום אחרים של הנגרות, לכן כדאי לפנות אך ורק לנגריות שיש ברשותן ניסיון עשיר בבנייה ושיפוץ של מטבחים. כדאי לבקש לראות עבודות שבוצעו על ידי הנגרייה ובמידת האפשר (ובהסכמה, כמובן) – לקבל מהם מספרי טלפון של לקוחות על מנת לשמוע מהם את דעתם על הנגרייה. דבר חשוב מאד, כמו בכל בדיקה של איש מקצוע, הוא השירות שמקבלים מהנגרייה לאחר הקניה וההרכבה. האם ניתן לקבל מהם שירות ותמיכה של תיקונים ואחריות או שלא. 

 למה לשים לב ברכישת מטבח

חשוב להגדיר היטב לנציג של הנגרייה מה אתם רוצים לעשות ולמה אתם מצפים מאנשי המקצוע, על מנת שיתקבל המטבח המושלם, בדיוק זה שאתם רוצים. כדאי לעבור איתם שלב שלב על תהליך העבודה כדי לדעת מה ההערכה למשך הזמן שהשיפוץ ייארך, מה קורה במידה ויש עיכוב בביצוע העבודה, לדעת בדיוק מה כולל המחיר מבחינת זמנים וחומרים ועוד. כדאי לקבל כמה הצעות מחיר ולהחליט.