התקנת כיורים למטבח

שעות היממה. בנוסף חובה לשים לב שההרכבה וההתקנה נעשות באופן מושלם על מנת שלא תהיה נזילה של מים, שעלולה לגרום לרטיבות, עובש או הצטברות של מים בצורה מסוכנת. 

מלבד מיקום הכיור במקומות החדש יש לוודא שגודלו מתאים בדיוק למקום שאליו הוא מיועד ושהצינורות שאמורים להתחבר לברז ולפתח הניקוז של הכיור מספיק ארוכים, ממוקמים באופן שלא יפריע לשימוש השוטף בכיור וכמובן ישנה אפשרות של אטימה מוחלטת. גם בתכנון כיור אמבטיה מדובר בחשיבה שאינה רחוקה.
התקנת כיורים למטבח
כאשר מבוצעת החלפה של כיור ישן בחדש, ישנה אפשרות שהלקוח יכול לבצע את ההתקנה בעצמו. מדובר בפירוק הצינורות, הוצאת הכיור הישן ממקומו, מיקום הכיור החדש, חיבור הצינורות ומריחה של דבק ו/או סיליקון בהיקף, כלומר בחיבור שבין הכיור למשטח השיש. כל זה נכון כאשר מדובר באותו סוג של התקנה – התקנה עילית אל מול התקנה עילית. במידה ויש שינוי בסוג ההתקנה (פירוק כיור שמותקן התקנה עילית והחלפה בכיור בהתקנה תחתונה) יש צורך בהזמנת איש מקצוע שיבצע את העבודה.
רעיונות לעיצובי כיורים
טיפים ועצות לפני שמחליטים על התקנת כיור מטבח
למרות שבכל מקרה של התקנת כיור מטבח כדאי להזמין איש מקצוע, לקוח שניחן בידיים טובות ובמעט חוש טכני יכול לבצע מלאכה זו בעצמו אחרי שירכוש את החומרים והכלים הדרושים. כדאי לוודא שמידות הכיור החדש תואמות בדיוק את מידות הכיור הישן על מנת שלא תהיינה חריגות. מומלץ מאד שבני המשפחה או אנשים השוהים בבית באותה העת לא יתקרבו אל איזור העבודה על מנת שלא יפריעו ולא ייפגעו.
התקנת כיור מטבח
יחד עם זאת, כדי להיעזר באדם מבוגר נוסף שיוכל לסייע בהרמת הכיור הישן מהמקום והנחת הכיור החדש במקומו, שכן כיור הוא פריט כבד ועלול ליפול או להחליק. כדאי להרחיק כל כלי או רהיט כדי שאיזור העבודה יהיה נוח, מרווח ובטוח ככל האפשר. כאשר משתמשים בחומרים כמו דבק או סיליקון יש להצטייד בכפפות, מגן נשימה ומשקפי מגן לעיניים.  

כיורים במטבח ובאמבטיה