אילו סוגים של כיורים למטבח קיימים?

הגמור. כך גם הכיור.

הכיור צריך להתאים לצרכים ולאנשים שישתמשו בו, התכונות שלו צריכות להתאים לשימוש העתידי בו וצריך להגדיר בדיוק אילו ציפיות יהיו מהכיור במטבח החדש על מנת לדעת איך לבחור באופן נבון את הכיור שיתאים באופן מושלם.
סוגים של כיורים למטבח
הסוג הנפוץ והזמין ביותר בשוק הוא כיורים העשויים מחרס. זהו גם הכיור הוותיק ביותר בשוק ויתרונותיו הולכים לפניו. החרס עמיד בטמפרטורות גבוהות, אינו נשרט ואינו מקבל כתמים. הוא עמיד בפני חומרי ניקוי מאכלים ואינו משנה את צבעו. מסיבות אלה הוא עמיד לאורך שנים רבות ולא מאבד מן האפקטיביות שלו. כיור העשוי נירוסטה הוא בעל מראה מודרני וחדשני יותר, עושי מתערובת מתכות של כרום ניקל. הוא עמיד בפני חלודה, עמיד בפני שריטות, מגיע בעוביים שונים וניתן להתקין אותו בכמה סוגי התקנות (שטוחה, עליונה ותחתונה).
כיורי נירוסטה
האם קיימים סוגים נוספים?
ישנם כיורים העשויים מחומרים סינטטיים שונים, כמו תערובות של פלסטיק, אבן גיר וסוגים שונים של דבקים. כיורים אלה מגיבים לשינויים קיצוניים של חום וקור, מה שעלול להיות בעוכרם בעת שימוש שוטף בבישולים במטבח. לאורך הזמן כיורים אלה עלולים לשנות את צבעם בשל כתמים שהם סופגים ולא יורדים. כיורים העשויים אבן גרניט מבוקשים מאד בשל המראה המגורען המיוחד שלהם. הם עמידים בפני טמפרטורות גבוהות, שריטות וכתמים וידועים בהתקנה ותחזוקה פשוטות וקלות.
סוגים רבים בכיורים
ישנם סוגים שונים נוספים של כיורים המתאימים למטבח או לאמבטיה, אך הם נפוצים פחות מפאת שלל סיבות (פונקציונליות נמוכה, עלויות ייצור ו/או התקנה גבוהות, אי עמידות לאורך זמן ארוך ועוד) בין אלה ניתן למצוא כיורים העשויים קריסטל גרניט, כיורים אקריליים העשויים תערובת של אבן עם חומר אקרילי, כיורי קוורצטק ועוד. חשוב מאד לדעת עם אילו חומרי ניקוי מותר לעבוד באופן בטוח באיזור הכיור ובתוך הכיור עצמו על מנת לשמור שהכיור יחזיק מעמד. 

איכות מול יופי