מא' ועד ת': נגריות מטבחים

מא' ועד ת': נגריות מטבחים

ישנן שתי אפשרויות לבחירת מטבח: הראשונה היא לקנות מטבח מוכן מחברת מטבחים, אותם ניתן לראות בחדרי תצוגה או קטלוג והשנייה היא לתכנן ולעצב מטבח באמצעות נגר, אשר יאפשר לכם לבנות מטבח לפי רצונותיכם. במידה ובחרתם ללכת על האפשרות של נגרייה, קחו בחשבון כי תהליך העבודה יהיה יותר מסובך מקניית מטבח מוכן ועל כן אנו ננסה לעזור לכם לעבור את זה. אז לאילו דברים צריך לשים לב? איך לבחור? ומהכדאי לעשות?

 אז מה כדאי: נגרייה או חברת מטבחים?

הרבה פעמים יוצא לנו לבקר בבתים חדשים ונראה כי המבטחים שנבחרו הם כאלו החוזרים על עצמם. מן פס ייצור שחוזר על עצמו. כאשר אנו בוחרים בנגרייה, ההחלטה היא בידיים שלנו ואנו זוכים להחליט את כל ההחלטות, ולא נופלים למסגרת של עוד מטבח מפס ייצור. לעומת זאת, מטבח מוכן ומובנה הוא ההחלטה הנוחה יותר, מאחר ואנו כבר יכולים לראות את המוצר המוגמר ולדעת כי כך המטבח שלנו ייראה. במידה ובחרתם נגרייה, עליכם לקחת בחשבון עוד מספר גורמים.

נגריות מטבחים

 אל תקנה חתול בשק

בעת בחירת נגרייה, עליכם לדעת שאת בוחרים במקום הנכון, עם אנשי המקצוע הנכונים. אל תתפתו לסגור על הנגרייה אשר תיתן לכם את הצעת המחיר הזולה ביותר. לעיתים מחיר נמוך מעיד על איכות ירודה. בחרו נגרייה אשר קיבלתם עליה המלצות מאנשים עליהם אתם סומכים, וודאו כי הם עמדו בדרישות שלהם ובזמני האספקה. בנוסף, כדאי לעשות תחקיר עצמאי וללכת לבדוק עבודות של אותה הנגרייה שתבחרו, כדי לוודא שבחרתם את האפשרות הטובה ביותר.

 בחירת נגריה

 עיצוב אישי וקבלת החלטות

כאשר אתם בוחרים ללכת על האופציה של בחירת נגרייה, עליכם להיות פעילים במהלך כל התהליך עצמו עד לקבלת המוצר המוגמר. בראש ובראשונה, עליכם לשבת עם מעצב של הנגרייה ולהחליט ביחד על הקו העיצובי של מטבחים. כך תהיו בטוחים שהמטבח יהיה מעוצב לפי הסגנון האישי שלכם ושהוא יהיה פונקציונלי עבורכם. ההמלצה שלנו היא גם ללכת לבדוק את חומרי הגלם שאתם מעוניינים לבחור ביחד עם המעצב/נגר, בכדי שתוכלו לבחור בעצמכם, אך עדיין תהיה לכם תמיכה של אנשי מקצוע אשר יסייעו לכם לעשות החלטה מושכלת. 

 המלצות לנגריה מוסמכת

שירות אישי

הבחירה בנגרייה מספקת לכם שירות אישי אשר לא תוכלו לקבל בחברות מטבחים גדולות. הנגר מכיר כל החלקה ופרט במטבח שלכם והוא זה שהיה אחראי על התקנת כל חיבור במטבח. בנוסף, גם תהליך העבודה עצמו מתנהל בצורה אישית והנגר יגיע מספר פעמים לביתכם לביצוע מדידות, התאמת שינויים לפי הצורך והיענות לדרישות שלכם מהמוצר המוגמר.

עיצוב לכלל המרכיבים של המטבח

עיצוב כולל של המטבח אינו קשור רק בקווי העיצוב וריהוט המטבח, אלא כולל גם את תקרות המטבח. תקרות במטבחים הן עולם ומלואו ממש כמו קנבס שניתן לצייר ולעצב בהתאמה אישית. עיצוב תקרות במטבח כולל הנמכת תקרה או לחילופין עיצוב עם הדפסים במיוחדים כמו תקרות בריסול מעוצבות שנותנות מענה מושלם לעיצוב בתקרת המטבח.