פרזול למטבחים

בכלל, ולעתים אף אינם נראים לעין. אחד מהחידושים הללו הינו הפרזול למטבח. חידוש זה העניק מגוון פתרונות רחב עבור צרכי אחסון בקנה מידה נרחב הכוללים כמויות אדירות של מוצרים ואביזרים שונים המצויים בכל מטבח שהוא, דרך ניצול מקסימאלי של פני השטח לאורכו ולרוחבו. על אף שנדמה שכמות החפצים שנאגרים הינה אדירה, בכל זאת הגישה לכל אחד מהם נוחה ופשוטה.

פטנט ייחודי- שיטת המסילות
רמת הנגישות והשימושיות המעולה שמעניק פרזול למטבח מתאפשרת באמצעות פטנט ייחודי אשר נתן את יריית הפתיחה במסגרת שימוש בשיטת הפרזול, הלא הוא פטנט המסילה.  בבואנו להתחיל הליך עיצוב כלשהו, הדבר הראשון עליו נצטרך לתת את הדעת כרוך בהתייחסות מאד קפדנית לכל מימדי המטבח השונים העומדים לרשותנו. כל עוד אנו מדברים על מטבחים, ההבנה לגבי המקום שבו ייעשה השימוש בשיטת הפרזול הינה אקוטית ומרכזית. אביזרים אלו בדרך כלל מותקנים במגירות וארונות המטבח.
 
פרזול למטבחים
הכפלת שטח המגירות
התקנה זו למעשה מאפשרת את הכפלתן של המגירות דרך כך, שכל אחת מהן הופכת להיות צרה יותר אולם זאת מבלי לייצר שטחים מתים בחלל במגירה. פטנט זה הכרוך בבנייה ששל מגירות הרבה יותר פשוטות על ידי שימוש בלוח דיקט אחד ומסילות, הביא לשינויים מהפכניים במסגרת איכות החיים של המון אנשים, אשר ניהול המטבח בצורה יעילה ונוחה הינו בעל חשיבות גדולה עבורם. אפשרויות אלו כמעט אינסופיות ובאמצעותם ניתן ליצור כמות אדירה של מגירת איכותיות ובטיחותיות המספקות חלל רחב הנדרש לאחסון כלי המטבח.
הכפלת שטח המגירות
ניצול מקסימאלי של חלל המטבח
השימוש במוצרי פרזול אלו יוצר חלוקה הרבה יותר נכונה ונוחה בחלל המטבח, חלוקה בין הפריטים המשמשים את דיירי הבית בצורה תדירה, אלו יונחו במגירות נגישות וקרובות יותר, ובין שאר הפריטים בהם דיירי הבית אינם עושים שימוש מרובה, שבדרך כלל סופם הוא להעלות אבק. אלו האחרונים ניתן להעלות לחלקים עליונים במטבח מבלי לאבד שטח חיוני בחלל המטבח.
ניצול מקסימאלי של חלל המטבח