משטחים למטבח משיש ועץ

למטבח ובפרט בהתקנת משטחי עבודה משיש במהלך בניית הבית או במסגרת עבודות שיפוצים. משטחי עבודה למטבח משיש מהווים כיום את הבחירה הקלאסית של מרבית הציבור הישראלי. מדובר במשטחים המבוקשים והנפוצים ביותר בארץ, והם משחקים תפקיד מאד מרכזי וחשוב מבחינת המראה הכולל של המטבח.

מהם התכונות של השיש?
החיסרון המובהק ביותר של משטחים למטבח משיש נובע מהיותו רגיש לכתמים ומכך שהוא חשוף לנזקים כמו שריטות או פגיעות עקב חומרי ניקוי חומציים במיוחד. משטחי שיש ניחנו במראה אצילי ואלגנטי, וכיום הם מגיעים בשלל עיצובים, גוונים ייחודיים וצבעים רבים ומעניינים. כבר מזה שנים רבות, יופיו הייחודי של השיש, כמי שהפכו למוצר נחשק ויוקרתי ידוע בקרב הציבור. השיש כולל המון תכונות טובות ובכללן רמת חוזק ועמידות גבוהה, איננו סופג רטיבות ולחות, שומר על קרירותו גם אם שמים עליו סירים חמים ועוד המון יתרונות.
 
משטחים למטבח משיש ועץ
סוגים שונים של משטחי שיש למטבחים
יש צורך לעשות שימוש בחומרי ניקוי מתאימים עבור משטחי שיש ולבצע את הניקוי בצורה עדינה. קיימים כמה סוגים של שיש המיועדים עבור התקנת משטחי עבודה במטבח. החלוקה הראשית ביניהם היא בין סוגים טבעיים של שיש ובין אבנים דמויי שיש. גרניט הינו סוג של שיש טבעי ומחירו נע סביב 600 שקלים למ"ר ומעלה. אבנים דמויי שיש נפוצים מזוהים עם אבן קיסר שמחירה נע בין 350 שקלים ל- 400 שקלים למ"ר. מעבר למשטחי שיש ניתן גם להתקין משטחים למטבח מעץ, הנבנים מלוחות של עץ מלא.
סוגים של משטחי שיש למטבחים
משטחי עץ
חלק מהאנשים טוענים שמשטחי עבודה מעץ אינם יעילים דיו עבור עבודה במטבח, ואילו חלק מהאנשים סבורים שמשטחי עץ, הינם היחידים שיכולים ליצור מראה בעל נוכחות מרשימה לצד אווירה חמה ומזמינה. היתרון הבולט ביותר של משטחי עץ בא לידי ביטוי לא רק ביופיים המרהיב אלא גם ביכולתם ליצור אווירה כפרית יוצאת דופן במינה, נעימה וביתית.
משטחי עץ