גם בעיר אפשר להרגיש בכפר: מטבחים כפריים

מצוינים שיכולים לגרום לנו לאבד את הצפון. אבל אם אתם אנשים שרוצים להרגיש במטבח חום, טבע ומשפחתיות - מטבח כפרי הוא בהחלט התשובה עבורכם. בחירה במטבח כפרי בהחלט יכול לספק אמירה כוללת על עיצוב הבית וזה הכמיהה לעבר, חיבור לקווים רכים, חום ביתי ועוד ולכן עלינו לוודא לפני הכל מהי האמירה והקונספט שאנחנו רוצים לספק באמצעות המטבח שלנו.

מטבחים כפריים

 אנשים לעיתים מתאהבים במראה המיושן והחם של המטבח הכפרי, אך אינם חושבים על העיצוב הכולל של הבית אותו הם עומדים לבנות. כאשר אתם שוקלים לרכוש מטבח כפרי, עליכם לבדוק קודם כל את העיצוב הכללי של הבית אותו אתם מעוניינים לבחור. מטבח כפרי אינו יתאים לבית שהקווים העיצוביים שלו מתאפיינים במראה חדשני, הייטקיסטי או תעשייתי. במידה וכן החלטתם ללכת על קו עיצוב חם, מראה נוסטלגי ובניחוח כפרי, מטבח כפרי הוא בהחלט הבחירה הטובה עבורכם והוא יכול להשתלב בצורה הרמונית ומושלמת עם שאר החדרים בבית.
 מטבחים בעיצוב עתיק
 מטבחים כפריים הם מטבחים באיכות גבוהה, הבנוי מעץ מלא, אך החזות שלו היא של מטבח מיושן, אשר נראה כי עומד כבר עשרות שנים אצלנו במטבח. את המטבחים הכפריים בונים בדרך כלל ממספר סוגי עצים הכוללים: אלון, מייפל, בוק, אורן, דובדבן או אגוז אמריקאי. מדובר בסוגי עצים עמידים ביותר ושלא נוטים להישחק לאורך השנים. זו גם הסיבה שמטבחים כפריים עולים יותר ממבטחים רגילים.

 מטבחים כפריים הם בדרך כלל מטבחים המשתרעים על פני שטח גדול במיוחד, עם הרבה חלל פתוח, אשר מספקים מקומות אחסון גדולים והרבה ארונות פתוחים, המציגים לראווה כלי מטבח או עיצובים דקורטיביים כאלה ואחרים. בנוסף, אי הוא מאפיין מאוד בולט במטבחים הכפריים ולרוב יהיה ניתן למצוא אותו במטבחים מסוג זה, מאחר והוא גם משמש כמקום אחסון נוסף ויעיל עבור בעלי הבית.

 מטבחים כפריים חדשניים
ברכישת מטבחים כפריים במבחר דגמים תוכלו לשלב מגוון אקססוריז, השוו למטבח את המראה אותו הוא מייצג. הוספה של סלסלות קש בצבע טבעי, לשלב מדפים מאדני רכבת אותנטיים, פריטים מיושנים מקוריים שניתן למצוא במקומות כמו שוק הפשפשים למשל ועוד. הוספת עץ בגוונים חומים טבעיים גם תורמת למראה הכולל של מטבחים כפריים ולכן יש לשקול לבנות משטחי עבודה רבים ככל הניתן מעץ כזה, גם על השיש וגם על האי. גם את הקירות יש לקחת בחשבון כאשר מתכננים מטבח כפרי ויש לבדוק איזה חיפוי קיר הכי יתאים לנוף הכפרי של המטבח: קיר לבנים, טפט ייחודי או אריחי קרמיקה מיוחדים.

מטבחים כפריים יכולים לשמש עבורכם כמקום מפגש נוח, נעים, חמים ומשפחתי גם לבילוי עם בני הבית וגם עם אורחים. הם מספקים תחושה רומנטית, משפחתית, נינוחה אך בד בבד גם מספקים פונקציונליות גבוהה עם מקומות עבודה רבים, מקומות אחסון ומרחב נעים.