מטבח מודרני ומאפיינים לדמותו

עיצוב אחיד, יש להבין כי עיצוב מטבח מודרני יתאים רק לסוג כזה של עיצוב. המטבח המודרני מטשטש את הגבולות בהם הוא ממוקם בבית והוא נמצא בזרימה אחידה עם החללים הצמודים אליו בבית, בדרך כלל זו פינת האוכל או הסלון ויש הרגשה שהם כיחידה אחת. זאת לעומת המטבחים המיושנים יותר, אותם היו מפרידים באמצעות מחיצות, קירות גבס או דלתות.

מאחר והמטבח הפך להיות חלק כל כך פונקציונלי בתוך החלל, יש גם לאבזר אותו ולסגנן אותו בהתאם, כך שיתאים לחלל הכללי בו הוא נמצא. יש לחשוב על העיצוב של מכשירי החשמל בתוכו ואף לרכוש מכשירי חשמל אינטגרליים המשתלבים עם המטבח עצמו, על הצבע שלו ועל משטחי העבודה. 

 מטבח מודרני ומאפייניו
 מאפיינים של מטבח מודרני 
המטבח מודרני מתאפיין במינימליזם גם מבחינת מכשירי החשמל (שכפי שציינו- כיום יכולים להגיע כחלק אינטגרלי של אונות המטבח), גם מבחינת הקישוטים שבו כגון אגרטלים וסלסלות וגם מבחינת קישוט הקירות. במטבח המודרני תוכלו למצוא קווים הרבה יותר נקיים, חלקים, אחידים וסימטריים המספקים תחושה של חדשנות ויוקרתיות.
 מטבח מודרני

הנטייה במטבחים מודרניים היום היא להכניס צבעי כסף כמו נירוסטה וכרום, המשווים תחושה של היי טק ושל קידמה ולכן ניתן למצוא בהרבה מטבחים את מכשירי החשמל בצבעים אלה, ללא עיטורים וקשקושים נוספים. בנוסף, הצבעים הבהירים שהולכים עם המטבח המודרני מעניקים תחושת סטריליות ונקייה. בעקבות זאת, אנשים נוטים לשים כמה שפחות מוצרים ודברים על השיש, כדי לשוות לו מראה נקי וחלק. 

 עיצוב מטבח מודרני
המטבח המודרני ישלב בתוכו את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בשוק עבור מטבחים וכיום ניתן למצוא בהרבה בתים קולטי אדים מוגזים כדי לשוות לו מראה תעשייתי וטכנולוגי. כך גם בתחום האחסון במטבח. כפי שציינו, המטבח המודרני מתאפיין בכמה שפחות אביזרים בחוץ, לכן ישנן טכנולוגיות המאפשרות לנצל כל פיסת ארון של המטבח כגון מדפים נשלפים, זוויות פתיחה שונות וכו'. 
 
במטבחים מודרניים כדאי להימנע מצבעים חמים, כגון אדום וחום ועל כן כדאי להשתמש כמה שפחות בעץ ולהימנע ממשטי עבודה מעץ.